Rajin-rajin lah click ya :)

Monday, April 27, 2009

Hari ini dia 27 tahun :)


Hari ni umurnya genap 27 tahun. Dia anak ke 4, En. Ramli dan Puan Normah. Dia adik ke 3, Puan Neeza. Ada orang pernah tengok gambar Neeza masa kecil (masa tu Neeza pakai gaun). Orang tu boleh kata "eh! kenapa Fairuz pakai gaun?" hahahah!!! Ya, wajah kami agak mirip tapi jantina berbeza :P.

Dia telah hampir setahun bergelar suami kepada Cikgu Lin (Kota Tinggi). Sesuailah tu kan.. polis + cikgu = pocik!! hehehe.. Kalau ada rezeki, dia akan menjadi bapa pula tak lama lagi, Insyaallah...

Semoga panjang umur adikku dan dilimpahi rahmat olehNya. Semoga berbahagia selalu. Walaupun kakok pernoh secara tidak sengaja menjatuhkan abang dalam longkang masa kita duduk Gombak dulu, abang tetap adik kakok yang kakok sayang. Berhati-hati didalam kerjaya tu ya. Ikhlaskan diri kerana Allah. Carilah rezeki yang halal. Ingatlah adikku, rezeki datang dari Allah bukan dari manusia.







18 comments:

pB said...

HANSEM TUUUU

tulipurple said...

ahaks'...adik yg ensemmm..kire muka cam kakok dia..kakok cun ler nie..ihiks'...tolak2 sayang ek sis..wat per ler main kat tepi longkang tu...selamat pjg umur dlm barakahNya,adik encem..huhu.

silversarina said...

Happy Birthday abang polis hensem !!

Neeza Shahril said...

Kak Pb,

sikit kot.. ;)

***********************************

Tulip,

sama ada dia cun atau kakok hensem hahaha!!
sayang anak tangan2kan.. sayang adik, tolak2 kan.. boleh gitu tulip??

***********************************

Kak Rina,

terima kasih bagi pihak abang polis.. :)

arsaili said...

salam...moga mendapat kerahmatannya

tchersally said...

Happt birthday adik polis..bestkan ade adik..

kakLuna said...

hensem tapi not available...ni mmg adik beradik kategori cun-cun belaka ni.. :D

Ainur68 said...

Happy birthday tu Fairuz....hahaha, macam muka adik Kak Nik jer. Nak wat camner, kalo dah waris tu...sedikit sebanyak ada meh (match) juga, bak kata orang Terengganu. Hahaha..

::ADleez:: said...

hapey besday kat adik kak neeza...sebaya sy ngn die tuuu

Neeza Shahril said...

Arsaili,

Ameen...

***********************************

Sally,

Neeza cuma ada adik-adik.. takde kakak and abang..

***********************************

Luna,

kalau 3 tahun dulu, memang dia available.. hehe..

***********************************

Kak Nik,

muka sepeseng.. hehee.. ada bau banjar dan siam ye.. huhuuu..

***********************************

Liza,

memang sebaya.. lain bulan jee.. ;)

jane said...

salam,


emmmmm encemnya pulih nih!!!

Ummi365 said...

sama muka ngan shahmey kan.. dah pokcik dia ke..Happy Birtday to adik hensem.

yginsaf.com said...

akak yg jeliterr tewww.. ammvoiii

OO said...

JA, adik kak wani pong 27 jugok, poleh jugok tu! hehehehe..tapi poleh mata ripik!! :p tapi gak insyaAllah rrayo ni baru nok bekwoh...

SEMOGA ADIK HENSEM JA TU DIMURAHKAN REZEKI DIRAHMATI ALLAH SOKMO!

Neeza Shahril said...

Jane,

tapi dia bawak pestol :P

***********************************

Kak Ummi,

sebab shahmey ikut muka neeza, ada lah rupa.. hehe..

***********************************

En Me,

ambboooiiiii... :)

***********************************

Kak Wani,

ooo.. nok bulih ipar ni.. beh nyooo.. makae gular.. nk la etekkk.. hehheh..

kayteeze said...

Eh...betul laa...

Rupa shamey sebijik macam rupa pokcik dia.. Esok2 besar nanti lagi hensem...hi hi...

Adry said...

Happy Birthday Fairuz!!!


Adry @ http://www.adrysabry.com

manlaksam said...

Selamat Hari Jadi Fairuz!
Selamat bertugas dengan ikhlas kerana Allah.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin