Rajin-rajin lah click ya :)

Thursday, May 28, 2009

Cuti sehari




Neeza tak akan keudara selama sehari. Makanya, blog kawan-kawan tak akan dilawati. Blog sendiri pun akan terbiar, cuma sehari, Insyaallah. Doakan segala-galanya berjalan lancar untuk kami ya. Terima kasih... Ameen...





14 comments:

Kak Elle said...

adik akak nak pergi mana?buat umrah ye?

kayteeze said...

Err...tak pe laa... pergilah bercuti walaupun sehari.. tenang2kan diri, hi hi..

manlaksam said...

Selamat bercuti.

noniey alias said...

buat umrah ke? kalau betul, alhamdulillah.. doakan untuk kami semua eh..

Abang Long said...

Kata mesti dikota ! Hehehehehehe

ibusinga said...

bestnya duk sana..boleh selalu2 buat umrah kan...

Mak Teh said...

Hai, kemanalah menghilang Neeza ni?

memanglumayan said...

lamernyerrr.. hmmm

maza said...

hmm
lain macam jer bunyi nyer! wink. wink wink!

heheheh

Jangan lupa snap gambo banyak2 sikit, kendian buat laporan kat sini.. hehehehe

erk! kalau ada masa jom ler singgah ke Negeri Sembilan.. Zoom Malaysia.

wakkaakaa

nurie said...

pegi holiday ke? anyway, take yr time.

kuIna LadyInRed said...

selamat bercoti blog...

blog aja kan bercuti...

Nadine Zuharra said...

uik..berjalan ke mana tu kak neeza.. :D
takpe kami tetap setia menanti di sini..moga apa yang dirancang utk sehari tu berjalan dengan lancar..take care..

Chekgu BaniHassim said...

selamat semuanye...insyaAllah...!

Neeza Shahril said...

Kak Elle,

pandainya kak Elle ni laaa.... ziarah kedua kak..

***********************************

Kak Tie,

hehe.. memang nak tenangkan diri ni kak Tie.. :)

***********************************

Pak Man,

time kasih :)

***********************************

Noniey,

Dah selesai pun noniey.. :)

***********************************

Abang Long,

betul tu... :). errr.. kata yang mana yek?

***********************************

Ibusinga,

itu je lah antara kebaikan duduk sini.. senang nak pergi umrah.. tak payah guna visa lain dah..

***********************************

Mak Teh,

menziarah rumah Allah Mak Teh..

***********************************

En Me,

sehari je laaaa.. :P

***********************************

Maza,

gambar tak banyak laa..
tapi, tengok la.. ada la sikit laporan.. :)

negeri sembilan?? best gak tu.. ada jemputan makan tak?? hehehe..

***********************************

Nurie,

bukan holiday pun nurie.. thanks ya..

***********************************

Kuina,

tuan blog takde kat rumah ;)

***********************************

Nadine,

or should I call you cikgu nadine?? hehehehhh...

akak pergi umrah je nadine.. thanks ya..

***********************************

Chekgu,

thank you :)
***********************************

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin