Rajin-rajin lah click ya :)

Thursday, May 26, 2011

Dikau pergi...


Memula sorang pergi.. tak terasa lagi walaupun sedih jugak. Kemudian, sorang lagi menyusul. Tak lama lepas tu ada lagi. Semalam, sorang lagi pergi. Tak lama lagi, ramai yang akan pergi. Mereka semua balik Malaysia for good. Tak akan bersama-sama lagi di tanah Jubail yang kuning ini.

Walaupun mereka mungkin datang kembali tapi keadaan pasti berbeza. Walaupun mereka akan diganti dengan sahabat-sahabat yang baru, tidak akan sama. Sebab... setiap insan itu unik. I'm gonna miss all my good friends. I will remember all great memories that we've shared...

8 comments:

maza said...

aduhaiii.... memang sunyikan.. huhhu

tapi tak pelah, nanti kat msia boleh berkumpul balik tu.... huhuhu

aNIe said...

Salam Neeza... memang perpisahan itu menyedihkan...walaubagaimanapun diharap silaturohim yang terjalin akan tetap kekal ke akhir hayat

zino said...

berpisah dan bertemu... itu lumrah....

MULAN said...

frens come & go.. cam tu la life kita kan.. dok mana2 pon rasanya..

dangarumbia said...

Tak pe Neeza, sampai masanya akan pulang ke Malaysia nanti.

zarifnuhin said...

kawan datang dan pergi, silih berganti...yg pergi tetap kekal dihati,yg baru pulak,membawa seribu keceriaan dan warna baru...:D

Neeza Shahril said...

Maza,

memang la sunyi.. nak berkumpul kat malaysia tu susah la sikit kalau sorang di utara, sorang diselatan ;)

===================================

Kak Anie,

betul kak.. Alhamdulillah.. ada juga kawan2 neeza yang dah lama terpisah masih dapat dihubungi..

===================================

Zino,

bertemu dulu.. baru berpisah.. pas tu bertemu balik :D

===================================

Mulan,

exactly.. dari kecik sampai besar kan..

===================================

Kak Tie,

betul kak.. yang ditinggalkan lebih sedih sebenarnya kan..

===================================

Zarifnuhin,

indah kan dunia ni.. tak statik je.. macam koleksi stamp dan duit lama pulok.. yang lama disayangi.. yang baru dihargai.. :)

Neeza Shahril said...

Maza,

memang la sunyi.. nak berkumpul kat malaysia tu susah la sikit kalau sorang di utara, sorang diselatan ;)

===================================

Kak Anie,

betul kak.. Alhamdulillah.. ada juga kawan2 neeza yang dah lama terpisah masih dapat dihubungi..

===================================

Zino,

bertemu dulu.. baru berpisah.. pas tu bertemu balik :D

===================================

Mulan,

exactly.. dari kecik sampai besar kan..

===================================

Kak Tie,

betul kak.. yang ditinggalkan lebih sedih sebenarnya kan..

===================================

Zarifnuhin,

indah kan dunia ni.. tak statik je.. macam koleksi stamp dan duit lama pulok.. yang lama disayangi.. yang baru dihargai.. :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin